MoneyGram jest światowym liderem w zakresie usług międzynarodowych transferów pieniężnych pomiędzy osobami fizycznymi. Oferujemy szybkie, wygodne, bezpieczne i godne zaufania gotówkowe przekazy pieniężne (cash-to-cash). Współpracujemy z międzynarodową siecią przedstawicieli, by móc zapewnić możliwość przesyłania pieniędzy do odbiorców w ponad 336 000 miejsc w 200 krajach na całym świecie.
W związku z otwarciem nowego SSC w Warszawie (Mokotów), szukamy osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Obsługa połączeń przychodzących od agentów z Ameryki Południowej oraz Hiszpanii (70% dnia pracy)
- Sporadycznie kontakt e-mailem
- Rejestrowanie informacji w systemach operacyjnych
- Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
- Współpraca z kierownictwem i innymi działami firmy na świecie
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego oraz JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO NA POZIOMIE M.IN. B2
- Swoboda wypowiedzi i wysoka kultura osobista
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Odporność na stres
- Mile widziane lecz NIEKONIECZNE doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia wprowadzające w specyfikę pracy
- Możliwość rozwoju i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Pakiet benefitów
- Pracę w systemie zmianowym 24/7
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV w języku angielskim na adres: