Jest dynamicznie rozwijającą się firmą produkującą części ze szkła, metalu oraz tworzyw sztucznych do monitorów i telewizorów LCD/PDP dla znanych na całym świecie producentów jak Philips, Sharp, Toshiba, Jabil, TPV.
Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: BIZ/04/11
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
– wsparcie zespołu Rozwoju Biznesu w codziennej obsłudze klientów firmy (B2B)
– przyjmowanie zamówień oraz koordynowanie ich terminowej realizacji
– monitorowanie i nadzór nad planem dostaw do klientów
– codzienne wsparcie klientów w realizacji ich potrzeb i rozwiązywaniu problemów
– udzielanie wsparcia klientowi zgłaszającemu reklamację
– obsługa audytów klienta
Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
– wysoka orientacja na jakość obsługi klientów
– komunikatywność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
– dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
– prawo jazdy kat. B
Wybranym kandydatom oferujemy pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym środowisku. Pracę w młodym zespole. Możliwość wykonywania odpowiedzialnej, samodzielnej pracy i ciekawy zakres obowiązków.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na adres e-mail:
praca@vicszpl.com
(koniecznie z nr ref. BIZ/04/11 w temacie maila)
lub dostarczenie do siedziby firmy na adres:
Victory Technology Polska Sp.zo.o.
Ul. Brzezińska 5/15
92-103 Łódź