Fujitsu Technology Solutions to jedna z wiodących firm dostarczających usługi informatyczne na świecie z rocznym przychodem na poziomie 2.46 miliardów £, zatrudniająca ponad 19,000 osób w 20 krajach. Głównym zadaniem Fujitsu jest pomaganie klientom w uświadomieniu sobie wartości technologii informatycznych poprzez projektowanie, budowanie i obsługę systemów usług informatycznych dla klientów w sektorze usług finansowych, telekomunikacyjnych, handlu detalicznego oraz administracji rządowej.
KONSULTANT HELPDESK
Z JĘZYKIEM NORWESKIM I ANGIELSKIM
miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
- profesjonalna obsługa klienta w języku norweskim i angielskim
- pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
- administrowanie pocztą elektroniczną
- uczestniczenie w różnorodnych projektachwsparcie
Wymagania:
- biegła znajomość języka norweskiego i angielskiego (warunek konieczny)
- bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft Windows oraz MS Office
- chęć rozwoju i zdolność szybkiego nabywania wiedzy z zakresu IT
- umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość formułowania i wyrażania myśli, odpowiedzialność
- orientacja na klienta oraz umiejętność współpracy z klientem
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- minimum wykształcenie średnie (mile widziani również studenci uczący się w trybie niestacjonarnym)
Oferujemy:
- interesującą pracę w jednej z największych firm IT
- pełne wyzwań środowisko pracy
- szkolenia i rozwój
- udział w ciekawych projektach
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
Aplikację należy wysyłać do końca października na adres: hr.lodz@ts.fujitsu.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.